torsdag 15 april 2010

Hur många läsare är det

Nu undra jag bar hur många läser det här dravlet

14 kommentarer:

  1. ja gör det åckså

    SvaraRadera
  2. men det gör inte jag

    SvaraRadera
  3. och jag läser inte det heller så det så

    SvaraRadera
  4. och jag läser bar på helgenan

    SvaraRadera
  5. så jag läser i smyg

    SvaraRadera
  6. det gör jag också

    SvaraRadera
  7. det gör jag också

    SvaraRadera
  8. Jo då, när nätet fungerade och en kommit hem från förskolan, då kan jag läsa detta "dravel". =)

    /Sven-Göran Isaksson

    SvaraRadera
  9. men va nu då så många läsare på en gång

    SvaraRadera
  10. Många kommentarer blir det.......

    /Maggan

    SvaraRadera
  11. ja när man kometera sig själv blir det många

    SvaraRadera
  12. Jag läser skiten:)
    Britt

    SvaraRadera