söndag 1 april 2012

Nu är Bloggen öppen för var och en att skriva fritt vad man vill

Nu så är det en ny månad igen. Och vad ska vi då blogga om denna ljuva månad. April som är ett löfte om att snart är våren här. Själv tror jag att våren kommer att smyga på oss efter Påsk. Ja vad tror ni kära blogg läsare.

Annars knallar det på som vanligt. Och snart är det dax att börja med vårbruket. I mitt fall blir det att odla en blomma i en kruka utomhus.

Men nu så har jag nog bloggat klart för den här månaden. Vi ses åter i MAJ
om jag har överlevt Maj brasan och vårsångerna. Önskar alla en skön APRIL i vår solen.

16 kommentarer:

  1. Vad tror ni nu då april skämt
    Är det jag som har kontroll över bloggen eller
    Stellan

    SvaraRadera
  2. Ordning och reda. Blogg inlägg på rätt dag vilken tur vi har. Längtar redan till nästa månad och se vad som händer

    SvaraRadera
  3. Med tanke på att du ska odla en blomma...nja det är nog Stellan:) Hur känns det inför Maj då?
    Britt

    SvaraRadera
  4. är du säker på det bloggen är ju fri
    stellan

    SvaraRadera
    Svar
    1. någon trägårdmästare är du inte du är bäst på maskrot o molla sa gits

      Radera
  5. ja men det gäller att se skillnad på ogräs och ogräs
    stellan

    SvaraRadera
  6. det var trevligt att bloggen var öppen så att jag kunde gäst skriva lite här. Hoppas att ni har njutit av blogginläget. Själv väntar jag på nästa månads blogg när ordinare bloggare är tillbaka igen

    SvaraRadera
  7. Ja det kan var svårt i ibland att se skillnad på de olika sorternas ogräs men det är bar att dra upp det än då
    Stellan

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja det förstår jag att allt åker med sa gits

      Radera
    2. glad påsk på er alla gits

      Radera
  8. glad påsk på er alla mina läsare av den blogg
    Stellan

    SvaraRadera
  9. och tack för påsk kortet pappa och Milred

    SvaraRadera
  10. snart nu månad snart snart snart snart snart

    SvaraRadera
  11. hmmmmmmmmmmm väntar väntar väntar väntar väntar

    SvaraRadera
  12. du sitter under din markis och njuter hela dan gits

    SvaraRadera